onsdag 18 mars 2009

Vardag

Tiden rekker ikke till for allt man vill göra.
Det har blivit mycket kök om dagen och efter ha kört några mil förra veckan och begärt offerter lite här o var, så har jag tatt en timeout just nu. Vi har ju sätt ut våran lucka, vet hur köket skall se ut, så tills alla offerter har kommit in, ligger jag lågt ett tag.

Denna veckan jobbar jag förmiddag, vilket innebär att klockan ringer kl:0445, för att sedan ge mig av senast kl:0515.
Man är som en zooombie när veckan närmar sig sitt slut.
Har gått över på badrumsplaner istället och surfar runt så fort det finns 5 minuter till overs. Inredning och färger är bestämt, mattan hittade jag igår, nu skall det fixas mattläggare och någon som kan dra rör.
I helgen bär det av till Ikea, Freeport, Höganäs och Bauhaus för att kolla på badrumsmöbler och toaletter....vilket vi insåg var en hel djungel.

Denna veckan är jag i säng strax efter Alexander för att i det hele tatt överleva. Blir tröttare allt eftersom ut i veckan jag kommer, vilket Mats ochså märker, då han nästan funderar på att byta sovrum för att jag snarkar så hejdlöst dessa dagar ;.P

Min vardag hade behövt några timmar extra, för jag hinner inte sätta mig att scrappa något. Skulle jag få 5 minuter över, så är hjärnan helt tom för ideér och jag sitter bara o bläddrar i kort och papper...
Någon som har några timmar över att dela med sig av?

/Marianne

Inga kommentarer: