fredag 21 maj 2010

Testpilot på Canon EOS 550D

Har sedan ett tag tillbaka varit anmält som testpilot via www.smartson.se på olika produkter som finns på marknaden.
Många anmälningar har det blivit,men har inte haft turen med mig att bli utplockad än.

Idag i mail-lådan låg det en ytterst intressant testpilot anmälan.
Man skulle bilda ett team med en kompis och testa ut en Canon EOS 550D under 1 månads tid.
Det kommer även att genomföras en tävling mellan Testpilotsteamen där Smartsons användare får rösta på bästa stillbild och videoklipp.

Ingen tvekan om att jag anmälde mig till möjligheten att bli en testpilot till detta, och det självklara valet som teamkompis faller ju på Malin.

I brist på fantasi blev teamnamnet "Nybörjarna". :-)
Vilket vi ju är oxå...
Båda två är vi intr.av att fota, men har en hel del att lära. Och sedan kanske få möjligheten att göra det med en här kameran, är ju inte fy skam.
Tänk vilka scrappade LayOuter vi kan visa er sedan ;-), och för att inte snacka om Malins resultat av hennes planerade fotovägg där hemma.

Så nu lutar jag mig tillbaka i soffan och litar på Malin och hennes ÄNTLIGEN har fått jobb-tur, även ger oss tur och gör oss till testpiloter.

Kryssa fingrarna för team "Nybörjarna".

Trevlig helg på er alla.

/Marianne

1 kommentar:

Paula sa...

vet du hur var och när man får veta om man blivit uttagen? får man typ mail om det det även om man inte blivit uttagen?