torsdag 13 januari 2011

Ferrari is in the house

Efter nyår gick vi igång med att göra om Alexanders rum. Det var dax att förvandla barnrummet till killrum.
Önskemål var en grävmaskin på väggen, sedan fick jag göra nästan va jag vill...
Och det blev vitt, och vitt med lite svart. Då var han inte helt nöjd. Så till slut fick jag gå med på att måla en vägg röd oxå, med ett populärt bilmärke på.

Innan



Innan



Ny skriv/pysselplats, hyllor, grävmaskin o hjullastare målade på vägg.
Under sängen ligger en expedit hylla från Ikea var alla leksaker kan förvaras.



Hylla från Ikea igen till böcker o förvaring, köksskåp som var kvar efter köksbygget är hängt upp på vägg så under finns plats till alla stora leksaker.



Detaljbild



Detaljbild



Och sist men inte minst, den röda Ferrari väggen.




Killrum av yppersta kvalite, eller hur? :-)
/Marianne

7 kommentarer:

Malin sa...

Perfekt!!! ...och snyggt!! Bra jobbat!

Tessalonika sa...

Gud va snyggt!! Bra jobbat :)
Kramiz

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

wow sier jeg bare du er kjempeflink....

Dritlekkert gutterom ,regner med du har en fornøyd Alexsander nå:)

Malin sa...

Gud va häftigt!! Snyggt jobb- och att du våga! :-)

Malin

Madelen sa...

Sjuuukt snyggt alltså! Aldrig sett ett coolare killrum. Du är grym! Och jag antar att du har en son som är lagom mallig inför sina polare nu.. ;) Riktigt bra jobbat. Vill du ha jobb? Hahaha..

Sara sa...

Nu har jag äntligen hittat hit ;)

Det här har du gjort otroligt bra Marianne. Jag förstår att både du och sonen är nöjda. Skitsnyggt! :)

Sara sa...

Du skulle lätt få göra om mitt rum också ;)