tisdag 6 juli 2010

Tomhet

Det er med vondt i magen jeg leser gårdagens nettutgave av Halden Arbeiderblad, og sier til Mats: la oss for all del håpe at det ikke er...

Det er via en annen nettside litt senere jeg gråtende kan bekrefte for meg selv og Mats at min magefølelse er rett, og det er fortsatt gråtende og søvnløs jeg skriver dette innlegget, mens en ny dag gryr på utsiden.

Det er med stor sorg jeg sletter ett nummer i mobilen og inser at jeg har mistet en kjær venn.
Og det er med en enda større sorg jeg inser at det i Halden sitter en samboer/forlovede som har mistet sin livskamerat og ei lita jente som har mistet sin pappa. Så alt for tidlig...

Hvil i fred Lars, og takk for alle gode minner. Du vil bli savnet.


Mine varmeste tanker til Ragnhild og Andrea.

Klem fra Marianne

3 kommentarer:

Andreas sa...

Jag beklagar sorgen...

Anonym sa...

Vad sorgligt...beklagar sorgen.
/Viktoria

Malin sa...

Livet är så orättvist...Jag beklagar sorgen.