torsdag 1 juli 2010

I glädje och sorg

I vanliga fall så är ju scrappandet nått som är roligt. Man scrappar med vänner, lite vin kanske, bra musik eller på stora träffar. Man umgås, eller bara sitter hemma i sin lilla hörna och skapar sina alster.
Därför blev det en liten utmaning att scrappa ett kondoleanseskort,mitt första, som också skall skickas från mig personligen.
Missförstå mig inte, det är fortfarande kul att scrappa, men att scrappa med sorg eller en ledsamhet i hjärtat när man håller på, var en helt ny erfarenhet.

Blev iaf. nöjd med kortet. Ett kort som på ett sätt är fylld med massor av känslor som inte syns, för det var tufft och känslosamt att göra det.



Lite bling, halvpärlor och blommer fick pynta upp framsidan.


Insidan har en personlig hälsning från mig som jag väljer att inte visa. Sedan en en blomma och en liten ängel.


/Marianne

2 kommentarer:

Malin sa...

Ett mycket vackert kort. Det kommer värma den sörjande.

Malin sa...

Jättefint "stämningsfullt" kort med lagom av dekorationer för ändamålet.

Kram M