söndag 20 september 2009

Scrapträff hos Ulrika

Hade ju så klart inbokat en scrapträff hos Ulrika samma dag som vi kom hem från Turkiet. Visste inte om jag skulle orka, men formen var bra så det blev några timmar hos Ulrika.
Väskan var inte uppackad sedan Vårgårda maran, så det var bara att rulla iväg :-)

Självklart stod det även en utmaning med på listan denna gången.
Hon hade fixat minmist, spray burkar att blanda färg i, och göra egna mönstrade papper.



Mitt första försök blev helt kaotiskt med färg :-). Insåg att det räcker med en eller två färger bara.

Resultat Ulrika:



Resultat Marianne:



Blev mycket tajatande om Turkiet, god kvällsfika med choklad/lime tårta till efterrätt. Och massor med kaffe för min del. Helt i sin ordning som det brukar vara på scrapträffar.

Nu ser jag fram emot mässan i oktober, och sedan en 2 dagars träff i Rottne.

/Marianne

1 kommentar:

milly sa...

Va kul det ser ut att mönstra sitt eget papper med mist. Och snyggt blir det. Har velat testa det ett tag nu, men inte fått tummen ur..
Typiskt att jag missade pysselkvällen då. Men det blir väl fler!!!