tisdag 1 september 2009

Inte 16 längre

Alexander o jag står i omklädningsrummet efter simskolan i söndags och klär på oss. Jag ser på honom att han undrar och vet att nu, nu så kommer det nått som han undrar över.
Med tanke på att vi är precis nyduschade och skall klä på oss så misstänker man ju åt vilket håll frågan leder.

Han tittar på mig, lite blygt, och säger. "Mamma, du behöver nog klippa dina tuttar lite..."
Varpå jag börjar skratt och säger, "Men lexander, det går ju inte!"
"Nej, jag vet det, men du behöver värkligen klippa av dom lite" säger han då.

Det är bara att inse att 16 är man iaf. inte längre, och penntestet i mitt fall nog rymmer ett helt pennfodral :-)

Någon som har en bra sax att låna ut kanske ;-P

/Marianne

2 kommentarer:

Malin sa...

hahahaha... vilken underbar kommentar :-D *asg*

Tänk om det vore så enkelt ;-)

ha en underbar semester!

Kram M

Malin sa...

Ungar är underbara!!!