söndag 3 oktober 2010

Höst och mara

Long time, no see.
Har bara försökt att ta mig igenom dessa dagar som varit efter semestern.
Trött, orkeslös, mycket jobb och sjuka barn. Sedan att jag inte alls är någon stor fan av den här årstiden, gör ju inte saken bättre. Fy för höst säger jag bara...

I helgen hade jag dock att närvara på Vårgårdas scrapmara som detta gänget anordnar två gånger varje år. Alltid lika bra med tävlingar, god mat och massor med fina priser.

I vårat välkomstpaket denna gången låg bla. en papperspåse med lite innehåll, som kallades för nått speciellt, som jag inte kommer ihåg.

Iaf. Man skulle dekorera dessa påsar med lite av innehållet, men oxå lägga till lite eget material om man ville.
Fantasi lika noll, o var inne på att bara skriva "spypåse" på mitt bidrag.
Men den fick ligga o fundera lite, sedan så blev det lite akut med det hela istället. Och sedan blev Camilla och min påse framröstade som bästa bidrag, med lika röster på båda. Riktig roligt...
Att scrappa/altra på kort tid, är inte alltid fel.



Camillas "Doggy Bag" och min "A Bag of Hope & Dreams"

Fler LO´s från gårdagen kommer under veckan.
Ha en trevlig vecka allihopa.

/Marianne

1 kommentar:

Malin sa...

Tycker dom är riktigt fina! spypåse hade docjk varit riktigt kul:)