onsdag 17 september 2008

Höstfägring i Ingared

Lördagen hade ju som nämt strålande sol och blå himmel. Mats hade sovmorgon, så när han kom upp och tog "över" barnen dök jag ner i sängen en sväng igen. 0645 Var lite väl tidigt på en lördag tycker jag...Kom mig så småningom ur den igen och vi tog oss ut i hösten allihopa.Mats passade på att tvätta bilen så att jag skulle göra ett snyggt o rent intrykk medans han var i USA. :-)



Själv kom jag till insikt med att Arnold Swarzenegger och jag har lite gemensamt....nämligen att älda :-PUnder våren skaffade vi en käck liten eld"kastare" för att röja ogräs i uppfarten. Jättesmidigt....men...den vi har är lite klen tycker jag. Lite fjuttig så......man får ju hålla på länge liksom. Även om man visserligen slipper allt va träningsvärk heter.Nej, man skulle haft en eldkastare storlek Arnolds i "Terminator". Va coolt.!!!...ett blås bara så hade uppfarten varit klar på ett svep :-)

Passade oxå på att städa lite ute. Ni vet, utemöbler, vattenslang, leksaker osv. Tog en siste runda med vattenfonténen och gjorde i ordningen höstdekoration att ha på utsidan dörren. Sedan läser man i tidningen idag att i helgen skall det bli sommarväder....va bor vi på för planet ägentligen....???



Inga kommentarer: