lördag 1 oktober 2011

Kär ägodel

Efter allt som hänt detta året, både i min egen livssituation och massakern som var på Utöya så har sårbarheten visat sig på olika sätt.
En låt som kom fram igen under denna tiden var "Barn av regnbuen". Som helt enkelt handlar om att alla barn är lika och har lika rättigheter. Dom har rätt att få vara barn och få ha en trygghet.

Själv har jag förlorat rättigheten att vara förälder på heltid, vilket är svårt o hantera dom dagarna dom inte är här.
Som ett minne om mina barn och för att ha dom inte bara i, men oxå nära hjärtat, fick jag gjort detta smycket nu i dagarna.



Ett otroligt vackert smycke som blev en kär ägodel med en gång jag öppnade paketet som kom från WhopsyDaisy.

/Marianne

2 kommentarer:

Malin sa...

smycket var otroligt vackert.

lisa sa...

nämen oj! Av en slump hamnade jag här när jag skulle söka en bild jag själv tagit. Jag älskar den här bilden den är verkligen vacker och undrar om jag skulle kunna få ha den på shopens framsida? Maila mig gärna whopsydaisy@gmail.com

Hälsningar Lisa på whopsydaisy